دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده سقوط


اهنگ جدید سینا درخشنده بنام سقوط 

دانلود آهنگ غمگین و گریه آور تو اوج میگیری و من سقوط میکنم از سینا درخشنده بنام سقوط با کیفیت عالی همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش انلاین 

Download New Music Sina Derakhshande Called Soghoot

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام هوای دلیه

دانلود آهنگ شاد عروسی از میثم ابراهیمی به نام هوای دلیه

Download New Music By Meysam Ebrahimi - Havaye Delie

کاری دیگر از میثم ابراهیمی به نام هوای دلیه منتشر شد و آماده پخش و دانلود است 

به همراه  لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن آهنگ میثم ابراهیمی هوای دلیه

به به هوای دلیه حال خوشگلیه که مال خودم شدی چیه مگه مشکلیه 

تو هی الکی با اون چشای عروسکی میری روی اعصابم از بس با نمکی 

آره تو مال قلبمی ردی دم دمی با یه تیر اومدی یهویی وسط خال دلمو زدی 

چشمات نابه آره گیرایی ام داره یه جوری که واسه آدم شب و روز نمیذاره 

آره تو مال قلبمی ردی دم دمی با یه تیر اومدی یهویی وسط خال دلمو زدی 

چشمات نابه آره گیرایی ام داره یه جوری که واسه آدم شب و روز نمیذاره 

بذار بگیرم دستاتو من که از قصد جاتو نمیدم به کسی با تو همه جوره پایس دلم 

تو که میدونی حساسم بمونی پس واسم با تو روزام خاصن چه فوق العادن 

آره تو مال قلبمی ردی دم دمی با یه تیر اومدی یهویی وسط خال دلمو زدی 

چشمات نابه آره گیرایی ام داره یه جوری که واسه آدم شب و روز نمیذاره 

آره تو مال قلبمی ردی دم دمی با یه تیر اومدی یهویی وسط خال دلمو زدی 

چشمات نابه آره گیرایی ام داره یه جوری که واسه آدم شب و روز نمیذاره 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

دانلود آهنگ با کیفیت 320