دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن چاوشی بازار خرمشهر

دانلود آهنگ بندری محسن چاوشی بازار خرمشهر

 دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ بازار خرمشهر با صدای محسن چاوشی

برای حمایت از ما این آهنگ را به اشتراک بگذارید و در نظرسنجی ما شرکت کنید 

Exclusive Song: Mohsen Chavoshi – “Bazar Khoramshahr” With Text And Direct Links

متن آهنگ بازار خرمشهر محسن چاوشی

تو هوای گرم بندر توی بازار خرمشهر

دیدمت با ناشناسی نفسام در نمیاد

قلب مو ضعیفه دختر داره بوم بوم میزنه

اون غریبه کی باهاته

چی میگه بت چی میخواد چی میخواد

عینک ری بن اصلم هرچی دارم مال تو

نفسام تویی تو دختر همه دردات مال مو

میخرم سال دیگه واست النگوی طلا

تا ابد به پات میشنم پات میمونم ولله

♪♪پات میمونم ولله پات میمونم ولله

قسمت میدم بمون جون ننت جون کاکات

قربونت برم الهی قربون جفت چشات

اگه پولام و بدن واست عروسی میگیرم

روزی صد هزار دفعه برای چشمات میمیرم

برای چشمات میمیرم

میرم و دخیل می بندم جمعه شب سید عباس

بیا و رحمی بکن به این دلی که تنهاست

دست و تو دست نکن ننه دختر و داره می پره

مرگ مو کاری بکن عشقمو داره می بره

عینک ری بن اصلم هرچی دارم مال تو

نفسام تویی تو دختر همه دردات مال مو

میخرم سال دیگه واست النگوی طلا

تا ابد به پات میشینم پات میمونم ولله

پات میمونم ولله پات میمونم ولله

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ دیوانه جان

آهنگ جدید فرزاد فرخ دیوانه جان 

آهنگ عاشقانه احساسی و رمانتیک بنام دیوانه جان با من چرا با صدای فرزاد فرخ با بهترین کیفیت همراه با لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین 

Download New Music Farzad Farokh – Divane Jaan

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ غوغای ستارگان از محمد اصفهانی

دانلود آهنگ غمگین قدیمی بنام غوغای ستارگان از محمد اصفهانی

پیشنهاد میکنیم آهنگ زیبای امشب در سر شوری دارم با نام غوغای ستارگان و با صدای محمد اصفهانی را از دست ندهید و همین حالا این آهنگ زیبا را دانلود کنید 

 به همراه تکست

Download Old Music BY : Mohammad Esfahani | Ghoghaye Setaregan With Text And 2 Quality 320 And 128 

متن آهنگ غوغای ستارگان محمد اصفهانی

امشب؛ در سر، شوری دارم… امشب؛ در دل، نوری دارم

باز امشب؛ در اوجِ آسمانم! باشد رازی، با ستارگانم

امشب؛ یک سر، شوق وُ شورم… از این عالم، گویی دورم

از شادی پَـــر گیـــرم؛ که رِسَم، به فلک

سرودِ هستی خوانم؛ در بَـــر حــور وُ ملک

در آسمان ها؛ غوغا فکنم! سبو بریزم… ساغر شکنم

امشب؛ یک سر، شوق وُ شورم… از این عالم، گویی دورم

با مـاه وُ پروین؛ سخنی گویم… وز رویِ مهِ خود؛ اثری جویـم

جان یابم؛ زین شب ها… می کاهم، از غم ها

ماه وُ زهـــره را؛ به طـــرب آرم

از خــود؛ بی خبـــرم

ز شعف دارم؛ نغمه ای، بر لب ها… نغمه ای، بر لب ها

امشب یک سر شوق و شورم

امشب؛ یک سر، شوق وُ شورم… از این عالم، گویی دورم

امشب؛ در سر، شوری دارم… امشب؛ در دل، نوری دارم

باز امشب؛ در اوجِ آسمانم! باشد رازی، با ستارگانم

امشب؛ یک سر، شوق وُ شورم… از این عالم، گویی دورم

امشب؛ یک سر، شوق وُ شورم… از این عالم، گویی دورم

امشب؛ یک سر، شوق وُ شورم

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ سن اگه بالا بوره احسان کلوانی

دانلود آهنگ گیلانی احسان کلوانی سن اگه بالا بوره 

آهنگ زیبا و شنیدنی گیلانی سن اگه بالا بوره با صدای احسان کلوانی با بهترین کیفیت تقدیم شما کاربران عزیز 

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده گندمی

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام گندمی

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh - Gandomi

آهنگ جدید و شنیدنی محسن ابراهیم زاده به نام گندمی را به شما کاربران عزیز تقدیم میکنیم 

به همراه متن ترانه و  لینک مستقیم و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی

تو که پیش منی غم راه نداره این دل عاشقمو دریا نداره 

دل از اوناش نیست با هرکی بشینه آخه دنیا مث تو دوتا نداره 

وسواس من غیر تو بهتر مگه هست واسه من دلبریات  

جز دوتا دستات که نیست دست واسه من حساس من 

گندمی روی منو حال بی قرار من 

مو پریشون منی تویی تو نگار من 

گره ی ابروتو من خریدارم 

گندمی روی منو آروم و قرار من 

گندمی روی منو حال بی قرار من 

مو پریشون منی تویی تو نگار من 

گره ی ابروتو من خریدارم 

گندمی روی منو آروم و قرار من 

از من بپرس با وجود تو دل من میشه قرص 

بین همه آدمای این شهر جز به تو علاقه 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

دانلود آهنگ با کیفیت 320