دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود اهنگ

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام اعتراف

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام اعتراف 

Download New Music Ali Abdolmaleki – Eteraf

آهنگ قلبم واسه تو میکوبه از علی عبدالمالکی با دو کیفیت 320 و 128 

عبدالمالکی

   

متن آهنگ علی عبدالمالکی اعتراف

اعتراف دل من رفته برات 

یه جوری عاشقتم که هیچ کسی نبوده 

اعتراف آره میمیرم برات 

دستامو بگیر ببینه هرکی که حسوده 

جان ای جانم دردم و درمانم 

مجنون توام لیلی افسانه ای ام باش

جان ای جانم دنبال تو حیرانم دیوانه ام و عاشق دیوانگی ام باش 

بمونی برام نمیشه از فکرت درام 

محاله یه روز با تو تموم شه ماجرام

قلبم واسه تو میکوبه حال دلم با تو خوبه 

میخوام باشی کنارم وقتی بارون میاد و غروبه

بمونی برام نمیشه از فکرت درام

محاله یه روز با تو تموم شه ماجرام

قلبم واسه تو میکوبه حال دلم با تو خوبه 

میخوام باشی کنارم وقتی بارون میاد و غروبه 

کم طاقتم و دوری کنی تاب ندارم

از عشق تو مجنون شدم و خواب ندارم 

ای وای ای وای عاشق شدم انگار 

حسی که توی قلبمه فرق داره این بار 

جان ای جانم دردم و درمانم

مجنون توام لیلی افسانه ای ام باش

جان ای جانم دنبال تو حیرانم 

دیوانه ام و عاشق دیوانگی ام باش 

بمونی برام نمیشه از فکرت درام

محاله یه روز با تو تموم شه ماجرام 

قلبم واسه تو میکوبه حال دلم با تو خوبه

میخوام باشی کنارم وقتی بارون میاد و غروبه 

بمونی برام نمیشه از فکرت درام 

محاله یه روز با تو تموم شه ماجرام

قلبم واسه تو میکوبه حال دلم با تو خوبه

میخوام باشی کنارم وقتی بارون میاد و غروبه

دانلود 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.